Singlemom Fun benim kızım da 24 aylık aynı tam anlamıyla markete avm ye gidemiyorum zaten her şeye saldırcak bağırcak diğer insanlar garip garip bakıyo umrumda değil.hanfendi çok cazgır bi diller parkta salıncak ta çocuk görsün kalk ordan benimmmm diye bağırmak mı dersin başka çocuğun oyuncaklarını alcam diye ağlamak mı hepsi var😳 ama gerçekten sağlıkla büyüsün umrumda değil çünkü çok korkuyorum her gün tehlike atlıyoruz bizde.ayrıca sizi parkta görsem ah derim tam bizim gibi😂
Fun Singlemom ya ihiyihih iyki yazmışım inan hala sorgular kendimi yerdim çünkü hoş değil Sezen hiç durmaz mısın ya? Duymak. Çünkü sadece o değil diğer bayanlar tarafından da duydum. Beni anlayan anneler olunca içime su serpiliyor ☺️🤍
Fun Singlemom ya oooff keşke görseniz beni anlayan bi anne istiyorum o parkta ya 😂 sanki sadece Sezen varmış gibi o parkta allahım sağlıkla büyüsünler 😌
demir1717 Fun Kırlent gibi köşede duran çocuktan bebekten korkarım asıl.Neredeyse 32 yaşındayım,bu gözler neler gördü. Çocuk dediğin ağlar zıplar koşar kurcalar 😊
Fun demir1717 evet ya benim içinde öyle ama şşte bazen bu diğerleri tarafından tuhaf karşılanıyo sanki hiç büyümiceklermiş gibi
simiyyy şimdi şöyle ifade edeyim anne olduğum halde çoluk çocuğu kafam götürmüyor kaçıyorum bir yaş üstü çocuklardan resmen ama şöyle bi düşününce sanki en güzeli merak etmeleri kıpır kıpır olmaları gibi geliyor bununda farkındayım. Zaten yetişkinliğin kaderini belirleyen sağlıklı mutlu bir çocukluk yaşamak baktığın zaman. Bırak mutlu olduğu herşeyi yapsın travmalar biriktireceğine afacanlıklarıyla kendini eğlendirdiği anılar biriktirsin bilinçaltında. Bence bebeğinde bir anormallik yok 😊
Fun simiyyy canım İnan korkarak yazdım ama iyki yazmışım çok teşekkür ederim yorumun için ♥️♥️♥️♥️ Sağlıkla büyüsünler belli yani önümüzdeki tüm yıllar her haltı sorgulıcaz…
SweetPaw Fun kendiniz de söylemişsiniz zaten tam keşif dönemleri. Ben Sezeni hic anormal bulmadim. Kendi dilediğince keyfini çıkartıyor aslında çevresinin ne guzel. Oğlum 18aylik su anlattiklarinizin eksiği yok fazlası var bizde de. Çok hareketli bizi çok zorluyor ama normalde geliyor bir yandan bana. Sadece onca harekete rağmen neden enerjileri hiç bitmiyor ona hayret ediyorum. 😂
1anneee Kumsal-Arden sessiz sakin uslu olamayacgini ben de tahmin ediyorum ama hiç yoktan biraz azalsın istiyorum 😄
Singlemom Fun gerçekten algıları çok açık çocuklar akıldan yapıyolar takmayın kafanıza çok uslu olursa da illa bişey bulurlar
Nohutannesi Fun ben bir anormallik görmedim. Diğer anneyi gördüğümde sadece içimden ne kadar şanslı, ne sakin bir bebek derim o kadar
Fun Nohutannesi onun bana yada onların bana bunu demesinden önce bende zaten böyle düşünürdüm ah Sezen ne vardı azcık şöyle uslu otursan maşallah derdim onlara ama onların yaklaşımı bana hep tuhaf oldu oyuzden sormak istedim yoksa evet tabiki de hepsi ayrı ayrı karakterler. Sadece ben kendimi kötü hissettim
Nohutannesi Fun hiç kötü hissetmeyin, bana da oluyor. Bir kez denk gelmiştik bir iş arkadaşımla. Ya hu bu hiç durmaz mı, yok mu oyalandığı hiç bir şey dedi. Yok dedim ve hiç umrumda da olmadı🤭
ant331 Fun 19 aylık kızım. O kadar hareketli ki akşam yatınca ayaklarım sızlıyor. Evde üç çeşit bisiklet var ondan inip diğerine biniyoruz. İki dakika otursam kalk kalk diye gelir. Oraya buraya tırmanma meraki var. Asla oturup oyun oynayım modunda değil oynar ama hareketli şekilde oynar. Parka giderim ondan kayar buna çıkar diğerinden iner. Yani bazen diyorum başka anneler mi çok şanslı ben mi bilmiyorum. Onun sayesinde kilo neyim kalmadı. Her gören ne olmuş sana diyor.
Fun ant331 inanır mısın hamilelikte 30 a yakın kilo aldım 😅 şuan sadece eski kiloma 4 kilo var oda tatlıyı çok sevdiğim için yemin ederim dur durak yok hergün bambaşka bi enerji allahtan uykusu güzel sanırım oyuzden de enerji tavan. Düşün tek uykuya geçeli henüz 2 ay olmadı uykuyu da seviyo
[silindi] Fun kızım 3 yaşında sayılır ve çok uslu maşallah 🧿 ne tutturur ne ağlar ne Zırlar kendi kendine uyur ama oğlum 😂😂😂Allah muhafaza 10 dk uyumaz iki saat sallarım hiçbirşeyle oyalanmaz daha küçük ama inşallah değişir yani beni çok yoruyor
Ruzgarcan Fun benim oğlumda oyle eltimin çocuguna bir oyuncak ver saatlerce oynar benimkide süpürge mak ütü tığ camasır suyu fıs fıs kutulurı çekpas soda şişesi tv fişi pc tablet gibi bir sürü seyle ugrasıyor bian dikatsizliğime gelse bişey olur çok şükür ev kalabalık herkesin gözü üstünde
ant331 Fun vallaha benim kız öyle uyumuyorda. Zorla yatırıyoruz. Gece uykusuna geçmeden önce oyuna doymuyor. Birde bütün oyunlara beni dahil etmesi beni aşırı yoruyor. Herseyi benimle yapmak istiyor. Başkası olmasın gerek yok.ama sen ona buna kafayı takma gayet normal çocuklarımız var. Onlar sadece şanslı anne. Biz yorgun anne 😃
Fun Baknz: herkes parktayken bu kız napıyo? Annelerin beni neden hayır demiyorsun dediği an https://go.4vio.com/4362q92
Merve87 Fun 13 aylıktan selamlar oğlum saniye oturmuyor oyuncak onun tarzı zaten değil dışarda gezecek yeni şeyler görecek öğrenecek kurcalayacak parktaki oyuncaklarda ilgisini çekmez kedi köpek sevmeye gider yaprak yığınlarıni dağıtıyor bugünlerde sonbahari keşfediyor bence yeni yemek yapıldıysa mutlaka tatmak ister biz sürekli peşinde saniye durmak bilmez şikayet asla etmiyorum çocuk bu adı üstünde merak edecek öğrenecek keşfedecek bu dünya bize ne kadar eskiyse ona okadar yeni oyuzden hiç sıkmayin canınızı bırakın doya doya yaşasın çocukluğunu 👍