Fun Canım keşfetmeyi seven, meraklı bir çocuk demekki. Şahsen ben durgun olması yerine afacan olmasını tercih ederdim ki öylr zaten. Ronyada tam bahsettiğin gibi aşırı hareketli , meraklı herşeyi öğrenmek isteyen bir çocuk. Ben asla bu duruma sıkıntı olarak bakmıyorum. 2 çocukla pertim çıkıyo mu evet ama yinedr böylr olmasını tercih ederdim. Kreş için daha erken olabilir. Ben ronyayı yarım gün yazdırdım kreşe . Ama ronya 24 aylık ve konuşma olarak kendini ifade edebiliyor. Bugün 1,5 saat yalnız kaldı sıkıntı çıkarmamış