fatmayildzz sanırım en en en zorlayan şeydi beni sezeryandan sonra kalkıp kosmadığım kalmıştı ama ben tesadüfen formülü buldum vecok uzun süre bu şekilde ilerlerdimm hem basit hem cok kolay. Öncelikle lansinoh krem kullandım ona çare bulamadım evdeki tüm yara iyileştirici kremleri sürdüm anestol yani anestezik bile sürdüm valla fayda etmedi ve silme derdi oldugu için daha cok canım yandı. Lansinohun en azından silme derdi yoktu sürdüm bol bol vaktim geceliğime bulaşıyor kestim buzdolbı poşetini kremimsğrğp koydum üzerine ve inanılmaz 1günde gecti mükemmel sütle beraber nemlendide zaten bu kanıtlanmış birsey nenlinyara daha çabuk iyileşir sadece hijyen cok önemli nemli yerde ise mantar üretebilir ve pamukçum olabilir bende olması ama ellerimi sık yıkadım sık duş alıp temz tuttum 45 50 gün bu şekilde gezdim