Seyda85 Betus_93 svava ahşap bebek hamak beşik diye geçiyor hepsi burada da. 149tl. Oğlum sevmezse diye uygun olanı aldım ama çok sevdi çok memnunum.
Hlmkckky Yusuf121 dört beş defa anca kullandık yedek ipleri ve ayak yerleri var hiç kullanılmamıştır içinin minderi falan da 130 liraya verebilirim
Dmla11 Yusuf121 atarim tabiki intrgm hesabini yazarsnz ordan yollablirm intrama svava yaz yesil bir besik var 4 koseli onu kullaniyorum ben
Dmla11 Umayumayumay baya rahat edersiniz ben kullaniyorum.tavana asilandan o olmasa imkani yok buyutemzdim 3 ay battanife salladik nerdeyse keske daha once alsaymisiz diyoruz ama tavana apatarini cok iyi yaptirin derm dusebiliyo diyolar bizimiisi cok saglam sonuna kadar soktu adam apatatini bir yetiskin insani bile tasiyo nerdeyse
Kahramanlar0 Paşa hamak ben iki çocuk büyüttüm sıra üçüncüde çok sağlam kolik sancısına birebir [url=https://hizliresim.com/GmqNQv][img]https://i.hizliresim.com/GmqNQv.jpg[/img][/url]
Emrelif Bende portatif hamak kullanıyorum çok memnunum çok rahat ama onsuz başka bi şekilde uyumuyor bizimki illa hamağı istiyor 3 aylığız 40 günlükten beri kullanıyoruz bizde almadan önce battaniyede sallıyorduk şimdi çok rahat oldu
Dmla11 Betus_93 dalana kadar ben salliyorum daldiktan sn4ada kendisi gt gel yapiyo uyaniyo 45 dk fakan uyuyo
selinnn-29 Hlmkckky geceleri içinde duruyor mu, düşme riski var mı? Kaç aya kadar kullandınız? Benim ki 4. Ayına girdi? Alıcam inş da fikir arıyorum.