Herkese iyi akşamlar. Kızım 6.ayını bitirmek üzere ve doktorumuzun yönlendirmesiyle dün ek gıdaya başladık. İlk olarak yoğurtla yedirdim. Dün verdiğimde bişey yoktu bugün birazcık yoğurt verdikten sonra çenesinde kırmızı kabarıklıklar oldu. Kızım sadece anne sütü alıyordu ve ben de süt yoğurt peynir ne varsa yiyordum. Daha önce böyle bi kırmızılık olmamıştı. Sizce neden olabilir yoğurt alerji mi yaptı? Böyle bişey başına gelen var mı ?