Merhaba arkadaşlar ağır bır korona geçiriyorum bugün 11nci günüm. Aşırı istahsizim ağzıma lokma sokmak istemiyorum yemeklerin tadı afedersiniz kusmuk gibi geliyor. 10 günde 5 kilo verdim halsizliğe basdonmesine dayanacak gücüm kalmadı biyerde yığılıp kalicam 🥺 Nolur bı çözümü olan varsa yardım etsin lütfen.