MeryeminAnnsi Yaptırdıysanız damla damlattilar mi? Muayeneden snra herhangi bi zamanda bebeğinizin gözünde bir sıkıntı oldu mu?
Durubaby7066 MeryeminAnnsi 4 gün önce yaptırdım 4 aylık Damla damlattılar biraz yaktı ama sonra geçti
BusraG MeryeminAnnsi 4 aylıkken yaptırdık. Sadece ışık tutarak katarakt varmı diye baktı. Damla vs damlatmadılar. 1 yaşında ikinci kontrole gelin dediler. 15 aylık daha gidmedik. Bu sefer ölçüm yapacaklar rutin
aykoz_ MeryeminAnnsi 20. Ayında yapıldı geç bile kalmışız. Sadece kamera ile bakıyor ondada kuş resımleri vardı eglendi
MeryeminAnnsi Durubaby7066 bizdr yaptirdik da bebeğimin kisa sure snra gozu mikrop kapti babasi sürekli acaba ondanmi deyp icime kurt dusurdu
Durubaby7066 MeryeminAnnsi korkmayın mikrop değil de belki alerji gibi birşey yapmıştır çok hassas oldukları için emziriyorsanız sütünüzü damlatın gözüne şifa olsun
MeryeminAnnsi Durubaby7066 bilemiyorum bi kere mikrop kapti damla kullandik hatta gecmedi tekrar gittik damla verdi 😢
BusraG MeryeminAnnsi Bizimkinin sağ gözü, sola göre kısık gibi geliyor. Bu yüzden götüreceğim. Daha konuşamadıkları içinde net görüp görmediklerini bilemiyoruz. Genel bi muayene fayda var bizim için.