arc-1521 tahayavuz bizim de 4 ay 8 günlük destekli oturuyor Osman gönülal adında bir doktor var YouTube ya da instegram takip etmenizi öneririm o bu konularda çok iyi tavsiyeleri var 4. Aydan sonra kucağımızda sırtı göğsümüze dayanmış ayaklarından tutarak oturabilir diyor doktor ☺️
cekoslavakporseleni tahayavuz kucağınızda göğsünüze dayayıp oturtun. Bu ayda bu şekilde oturtuluyor. 5 ay gibi de yanlarına destek yaparsınız ya da mama sandalyesinde az az oturtursunuz.
Metehan123 Benimki de oyleydi kucagimda oturtuyodum simdi 5 aylik olduk mama sandalyesine koyuyorum duruyo yoksa bezdiriyo beni yere attigimda bile kendini kaldiriyo bi sekilde
Ruveydaa98 tahayavuz kucağımda oturuyordum o zamanlar dört buçuk beş aylıkken yanlarına yastık koydum ama çok yaptığımda söylenmez tam beş buçuk aylıkken oturmaya başladı