Bebeğim 8 aylık kucağımdan inmiyor kucaktan inmeyi geçtim odadan çıkamıyorum asla yanından ayrılmamı istemiyor dün 5 dk babasına verdim mamasını yapmak için onda bile aşırı ağladı. Kıyamıyorum ağlamasına da ama bi nefes almak istiyorum ya 10 dk da olsa balkona çıkmak istiyorum. Ne zaman geçiyor bu 🙄