lidyahsn Sevgili anneler suyu kaynattım diyelim ve kaynattığım su soğumuş. Onu ısıtıp mama için kullanabilirmiyim. Yani kaynamasına gerek olmadan mama yapacak uygun sıcaklığa getirip olur mu yoksa kaynatmak mı lazım her seferde
unkurabiyesii lidyahsn kaynayıp soğuması gerekir canım mikrop vs varsa suda diye. Kaynattığın su soğuduysa tekrar kaynatmana gerek yok istediğin sıcaklığa getirip mama hazırlayabilirsin😊
Limonataa lidyahsn uygun sicaklik varsa yapabilirsiniz ben termosa koyuyorum gün içinde yavaş yavaş soğumaya başlıyor ilk başta çok haşlanmış sıcak oluyor onu ilimasini bekliyorum ama son termosun dibi iliksa tekrar kaynatıp ilitmakla uğraşmıyorum yapıp veriyorum
Leylazra lidyahsn Ben bebek suyu kullanıyorum.Kaynatılmasına gerek yok fakat kaynatabilinirde.Önceden kaynatıp kapaklı kaplara koyuyorum.Mama yapacağım zaman kızımın içebileceği sıcaklara getirip veriyorum.Bir kez kaynattın mı tamamdır.
SuhedAras16 lidyahsn ben babyplus in termosunu kullanıyorum birde yeni biraz daha büyük aldım dışarı çıktıgımda kullanmak için cooker in ondanda memnun kaldım
Sancar Saglıklı bı mama yapmak ıcın. Kaynamıs ve sogumuş su lazm. Soguk suya mamayı yapın. Biberonunuzu benmari usulu ısıtın
Sancar lidyahsn bana bebek yogun bakım hemsıresının anlattıgı bu sekılde. Mutlaka cesme suyu olcak. Bır kere kaynatılcak. Ikıncıye kaynatılmıcak. Bir kere Kaynattıktan sonra su sogutulcak. Soguk suya mama yapılcak. Biberonun ıcınde ısıtılcak mama. Benmarı usulu
lidyahsn Leylazra canım instgramda doktor annenin bloğu diye doktor sayfası nda görmüştüm bebek suları iyi değilmiş kullanılmaması gerekiyor falan demişti. Normal içme suyu alın demişti. O yüzden almadım hiç bebek suyu
Leylazra lidyahsn Valla Kullanıyorum ve çok memnunum.Hiç sıkıntıda yaşamadık.Ona bakarsak hazır sularda çok sağlıklı degil.🤷🏻♀️ En iyisini yapmaya çalışıyoruz.🤭Normal hazırladığın suyu 1 kez kaynatman yeterli birdaha kaynatmana gerek yok cnm.
emirinannesi3434 lidyahsn ben önce kaynatıyorum suyu sonra mama yapacağım zaman istediğim sıcaklığa kadr ısıtıp ılık oluyor zaten, mamayı hazırlayacak kadar suyu alıyorum cezveden.