Deletedmom5454 Kızlar sağlıkocağına gitmeniz yetiyormu ayrıca hastanede doktora da her ay gösteriyor musunuz biz 1 aylıkken doktor gördü tamam artık bundan sonrası sağlıkocağı da halleder dedi sadece 3. Ayda rota aşısı istersen gel dedi
Merve Deletedmom5454 olur mu öyle şey. İlk 1 yıl her ay rutin kontrole gidilir. Baş çevresi boyu kilosu ölçülür. Kalça çıkıklığı testi zamanı var vs.
Omom Deletedmom5454 ben her ay doktoruna götürüyorum. Boy kilo ölçümü gelişim takibi yapıyor. Gerekli kan tahlili kontrollerini yapıyor. ücretli aşıları hakkında bilgi verip onları yapıyor.
Cigdemce Deletedmom5454 valla her ay gidiyoruz. 2. Ay da kalça çıkığı ultrasonu ve göz e göründük. 3. Ayda yine kilo biy baş çevresi takibi yaptı muayene etti. 4 de yine gideceğiz.
Deletedmom5284 1 yaşına kadar her ay, 1 yaşından sonra kan idrar tahlili yaptırıyorsunuz sonra 3 ayda 1 götürüyorsunuz.
BBBuse Deletedmom5454 1 2 3 5 7 9 12. Aylarda doktor kontrolu, aralarda kalanlarda saglik ocagi olacak dedi doktorumuz
Denizmooom Deletedmom5454 bizim sağlık ocağı sadece kilosuna bakıyor birde aşı ben her ay doktor kontrolüne götürüyorum boy bas çevresi kilo takibi vs. İlk 6ay için her ay öneriliyor