Bozzzzy Eşim korona oldu arkadaşlar coraspirin kullanan oldu mu? Kan pıhtılaşmasını önlüyormuş profesör demişti tv de ama ne kadar doğru bilmiyorum
Gozde_alparslan Bozzzzy evet eşimde kullanıyor ecopirin kan sulandırıcı oda eşime doktor önerdi o bayağı ağır geçirdi diye kullanıyor yaklaşık dört aydır falan
CatBoy Bozzzzy Evet kanda pıhtılaşma yaptığı için kan sulandırıcı öneriliyor 3 ay kullandık toplam. Ek olarak d ve c vitamini aldık.
Minikinmomu Bozzzzy ne ameliyatı olacaksınız doktora sorun. Ameliyatta riskli olabilir kan sulandigi icin
Bozzzzy Minikinmomu aynen canım o yüzden ben şuan kullanmıcam 5. Gün test yaptırmalıymışım o zaman pozitif çıkarsa kullanırım bende yani şuan serbest karantinada değilim ama eğer 5. Gün test yaptırmazsam karantina şartı varmış
Gozde_alparslan Bozzzzy çok şükür ama dikakt edin doktora danışın gerekli görürse kullanın çok geçmiş olsun
neslihan-87 Bozzzzy Evet sabah akşam 8 tane olanı kullandık.Eşime sıtma için olanıda verdiler ama onu kullanmadı.Kalp için zararlı diye duymuştuk
Bozzzzy neslihan-87 sağol canım bu 8 tane olan zararlı değil dimi bazıları kullanın bazıları da kullanmayın diyor