Normalde 9 ay için kozmonot uygun ve çok rahat oluyor üşüdü derdin olmuyor ama şimdi 9 ayda ise kışa 12_13 aylık oluyor o zaman kozmonot ile rahat edemeyebilir çünkü hareketi kısıtlanıyor çok disariya cikmiyorsaniz ve aracınız varsa normal mont almanız daha mantıklı sürekli dışarıya cikiyorsaniz bebeğim usumemesi için kozmonot daha iyi olur