Merhabalar arkadaşlar 6 ay 17 günlük kızım iki diş alttan çıkarıyor. İki gündur mama yemek istemiyor çok az mama içiyor diş yüzünden mi ek gıda tok tutuyor ondan mı bilmiyorum normalde 5-6 kez 120 CC içerdi bu ek gıda ile birlikte şuan 1-2 zorla içiyor 60-100 ancak . Sabah yoğurt yumurta sarısı yarım meyve Karışımı veriyorum öğleden sonra bazen sebze püresi bazen meyve püresi yarım küçük kase kadar iki öğün var kahvaltı ve öğlen beslenmesi şeklinde . Bu durumu yaşayan var mı sütüm işe başladım kesildi . Mama zaten yiyordu takviye olarak ama iki günüde çok az içiyor. Bu durumu yaşayan var mı acaba