Mucizemsin21 evet bak o da doğru sanki vermeyince kendi daha çok gaz yapıyor bide 53 günlükmüşsünüz çok normal şuan gazı olması yavaştan geçecek inşallah 3. Ayında hiç bişeyi kalmayacak genelde çoğu bebekte 3. Ayda şak diye kesiliyor sancılar şuan bağırsak hareketlerini o gaz çıkarmasına yarayan kaslarını beyin yeni yeni algılıyor ve o kasları kullanmayı bilmediklerinden kasılı tutuyorlarmış o yüzden sancı yaşıyorlarmış sonra öğreniyorlar rahat çıkartıyorlar ve geçiyor ağrı inşallah öyle de olur sizinde benim ki damladan mi 2.5 aylık olduk ondanmıdır bilmiyorum geçiyor sanki yavaştan eskisi gibi çıldırmıyor çocuk gaz yüzünden