Alppparss teşekkürler. Çocuğa o dönem kendim baktığım için nöbet geçirdiği zaman anlamam zor olmadı, çünkü gerçekten anormal hareketler yaptı, kafasını sağ sola çeviriyor göz takibi yok sesleniyorum bana bakmıyor ve içe doğru kasılıyordu. Hemen çocuk doktorumuza videosunu attım, EEG çektirin dedi, sonra çocuk nöroloji derken işte tedavi sürecimiz başladı. Yaklaşık 10 aydır tedavi görüyoruz, çok şükür bugünümüze. Gelişimde biraz gerilik oluştu, ancak fizyoterapi ile toparlamaya çalışıyoruz. Allah kimseye göstermesin. Çocuğum epilepsi diyince çalıştığım iş yerinde kimse ciddiye almıyor bile. Lakin yaşayan bilir.