Merhaba anneler yeni dogum yaptim bebegim 5 günlük 16 agustosta sezeryan ile dog yaptim ilk gün agrilarimdan dolayi bebegi kucagimda dogru duzgun tutup emziremedim sariligi yukselince mecbur mama verdik bu sefer de biberona alisti mememi asla tutmuyor memeye gelince agliyo zorluyorum ugunup gidiyor yaklasik 1 saat ugrasiyorum olmuyo ac kalmasin diye mecburen sutumu sagip veriyorum Allah a sukur sutum de var ama ben emzirmek istiyorum bebegimle bag kurmak istiyorum nasil alistirican basina boyle gelen var mi bana bi tavsiye verin lütfen