Merhabalar burada yeniyim. 12 gunluk bebegim var. Erken dogum yaptim 36+1 de fakat 3 hafta da gerilik vardi. 9 gun yogun bakimda kaldi bebegim. Şimdi evdeyiz ama Emme sorunumuz var. Uykudayken nerdeyse hic emmiyor. Uyandirmaya calisiyorum ama yok cok zor uyaniyor. Uyansa da 40 cc yi gecemiyorz bazen 20 de kaliyoruz. Emme Refleksi var ama yok kullanmiyor. Meme zaten tutmuyor yani arada bir tutuyor o da 2 dk falan , e sutum de cok az. Sagiyorum devamli , uykusuzluktan zaten bahsetmeme gerek yok. Psikolojik olarak baya kötüyum. Her seferinde dua ediyorum emsin diye.
ilk bebegim cok tecrubesizim . Benim gibi bu yollardan gecen var mi . Ne oneriyorsunuz