GizemUral Kizler bebegim ay sonu 3 ayina girecek. surekli bi salyasi var bide püü yapar gibi yapiyor ve tukuruk cikariyor agzindan. Normal mi sizin bebislerde boyle mi?
asiltonunmommysi GizemUral benim bebeğim 14 günlük benimki bile yapıyor ağzından hep tükürük çıkarıyor yutamıyor da öksürmeye başlıyor sonra tıkanıyor. Geniz akıntısı olduğunu düşünüyorum bende şurda bekleyeyim bakayım herkeste aynı mı
balyanakannesi2 GizemUral 2 buçukken başladı 10 aylık daha yeni azaldı 😊 gayet normal tükürük bezleri çalışıyor ve hepsini yutabilecek güçleri yok
Cigdemce GizemUral elimde ağız mendili tükürük siliyorum habire. Normal diye biliyorum kuzum 3 ay 10 gunluguz 2 ayindan beri böyle nerdeyse
GizemUral Peki kizlar bebeginizi sirt ustu yatirdiginizda boyle surekli ellerini kollarini ayaklarini hareket ettiriyor mu denizde sirt ustu yuzer gibi yani ve bunu yaparken derin derin nefes aliyorlar mi
GizemUral Cigdemce Cigdemce kendi atiyor dimi disari tukuruk , dudaklarin eziyo boyle tukurugu akitiyo😂
Burcu011 Kızımın da öyleydi kehribar kolye aldım salyası 2 güne geçti yoksa günde 5 6 tane önlük değişiyordum