Bados41 canım benimkide aynıydı 2 ay 9 günlük 4 gündür hastanede yatıyoruz bronşiolit olmuş. Doktorunuz ciğer filmi çekmiş miydi? Bize hastanede hem antibiyotik hem hava tedavisi uyguluyolar çok şükür yeni yeni düzelmeye başladı aman diyim çok küçük ihmal etmeyin biz biraz daha geç getirsek yoğun bakımda tedavi edeceklerdi minik olduğu için