Derinsmommm Yok aman ya takılma geçenlerde eşimin kuzeninede çocuğa şekerli su verelim demişler ısrar etmişler kızda tamam demiş çocuk acillik oldu niye yaptınız diyorum kayınvalidesine falan aman ne bilelim kendi çocuklarımıza verdik bişey olmadı sizinde çocuklarınız bir garip diyor demekki her çocuk aynı değil işte dedim kızda verdirdipine pişman olmuş çocuğun şekeri yükselmiş biranda el kadar çocuk 2 aylık daha