Bengu13 Moral bozmaktan başka bişey değil. Benimde bebeğim ilk hafta 160 gr almıştı doktor çok az dedi haftaya tekrar gel belki mama başlarız dedi. Bugün 47 günlük olduk hiç mama vermedim o doktora da birdaha götürmedim. Sürekli emziriyorum. Şuan memleketteyim İstanbul’a döndüğümde evime yakın bir çocuk doktoru bulucam devamlı ona gidicem. Çünkü doktor tartıyor başka kilo sağlık ocağına gittiğimde tartıldı başka çıktı insanın sinirleri bozuluyor gerçekten. Sizde hiç kafanıza takmayın