Elifatm1 oğlum bir anda memeyi reddetmeye başladı. Birde inanılmaz gazı vardı. Resmen uykusunda tırtıl gibi kıvranıyordu. Bir sürü ilaç, yağ, masaj hepsini denedik, yok düzelmedi. İlk reflüsü var dedi yine bir sürü ilaç ama geçmiyor. Bu arada kulaklarının arkasında kabuklanma oluyordu. Gürültülü kaka ve birazda yapış yapış. Ben her sabah 2-3 tane yumurta yerim, süt içerim falan. Acaba alerji olabilir mi diye bazı günler kesmeye başladım. O gün çocuğun gazı daha az oluyordu. En son doktor alerji dedi çokta sıkı bir diyet verdi. Fakat bu yeni gittiğimiz doktor alerji değil öyle olmaz dedi 😅 o yüzden ben ne olur ne olmaz diye yinede yemiyorum. Anladığım kadarıyla çocuk doktorlarıda deneme yanılma gidiyor eğer çok bariz bir belirti yoksa. Bu arada diyetten sonra yine biraz emmeye başladı.