Merhabalar, 1 aya yakındır meme reddi ile boğuşuyorduk. Çözümü uyurken emzirmede buldum tabi.. Neyse şehir değişikliği sebebiyle 2. Ay ve 3. Ay kiloları farklı doktorlarda farklı tartılarda yapıldı. Buna göre 1 ayda 800 gram almıştı fakat doktor kabul etmedi. Haftaya tekrar gel bakalım ne kadar almış dedi. Gittik, 1 haftada sadece 40 gram almış, mamaya başlayalım dedi. Tamam başlayalım da sütüm var, çocuk huysuz değil. Ağlaması yok. Gündüz değil ama gece uyuyor iyi kötü.. Bunları da söyledim. Aç kalsa ağlamaz mı dedim. ‘Bazı çocuklar aza kaanat eder, ağlamaz. Ne varsa onu alır’ dedi. Sonuç olarak 1 hafta daha anne sütü denemeye karar verdik ama ben üzüldüm. Gerçekten aç olabilir mi hemen başlasam mı mamaya acaba😓