Bu 6.ay beni bitirdi yeminle
Su veriyorum.. emziriyorum.. altı temiz ..gazı yok eee …. ne istiyor bu çocuk ayakta salla besikte salla kucakta salla ne yapayım daha mız mız mız dayak yemiş gibi çığlık çığlığa ağlıyor 5 saat uğraşıyorum uyutmak için yemek yiyemiyorum wc ye gidemiyorum nefes aldirmiyo 2.3 kere sinirimden kendi kendime ağladım.. sussun diye güldürüyorum ceee yapıyorum öldüm tükendim bittim benn