Melikekndmr 2 aylık bebeğim ama asla gündüzleri uyumuyor beşiğine bıraktıktan sonra hemen uyanıyor uykuya direniyor kısacası sizler neler yaptınız gündüz uykusu için tavsiyeniz varmı?
BihterZiyagil Melikekndmr bizim de böyleydi, yüzüstü yatırmaya başladım, uykuları uzadı. Bi deneyin bence
Raceer Melikekndmr bende bizimkinde anlayamıyorum gaz mi direnme mi ama karisik galiba her ikisi de oluyor . Hamak besik denediniz mi biz onda biraz uyutabikdik
BihterZiyagil Melikekndmr yok canım olur mu 😅 kafası yana doğru olacak. Ama gözetim altında olacak tabi, gece kesinlikle o şekilde yatırıp uyumam. Burada da çok kişiden duydum bebeklerin yüzüstü uyuduğunu. Gaz çıkarmaları kolay oluyormuş çünkü.
Melikekndmr Raceer sallanma durunca uyanıyor pek fazla uyumuyo bu 10 dk falan ona yıpranıyor üzülüyorum uyku akıyo gözünden ama uaynıyo sürekli
Melikekndmr SedaMeyra alışkanlık haline gelmedimi sonra yerine yatırabildiniz daha sonra sadece öğlen uykusudna alışsın diyemi yaptınız
Raceer Melikekndmr bizimde bi ara öyleydi sürekli sallardık . Şimdi yarim kundak yapıyorum beyaz gürültü açıyorum gözünüyüzünü battaniyesiyle kapatıyorum öyle uyuyor . Yani yarim saat 1 saat falan uyuyor
SedaMeyra Melikekndmr kizimi gozlemledim ben. Nasil rahat ediyorsa oyle davrandim. Yatağında uyuduguda oldu kucagimda uyuduguda. Buyudugunde yani 5 6 aylik oldugunda uykularini yataginda yapmaya basladi tamamen.
Minesimsek12 Melikekndmr cnm benim ki üç ayına kadar uyuyodu şimdi 5ayligiz gündüz uykusu die bsy yok akşam 5te gündüz uykusu olurmu öğlen o Uyumuyo napcm bilmiyom