Eraybebe çok küçük daha, kucağa alıştırmayın laflarına kulak asmayın, isterseniz uzmanlara da sorabilirsiniz ilk 6 ay özellikle size en çok ihtiyaç duyduğu aylar ve sizin sıcaklığınızda rahatlıyorsa bırakın öyle devam etsin. Büyüdükçe yavaş yavaş alıştırırsınız ayrı durmaya. Ama şimdi sımsıkı sarılın bence😍