Uraz58 KıZlar bazı yerlerse mor bazı yerleri beyazlamaya başlar gibi oldu. Dokundugum zaman sadece ortasında bir şişlik olmuş diger yerlerine dokununca hiç bir şey yok sıkıntı olurmu napıyım
ZehrAta Uraz58 Sıkıntı olmaz kişinin ten deri yapısından dolayı farklılıklar gösterebilir açılmadığı sürece sıkıntı yok bence. Benim 1 sene oldu hala koyu pembe ve hafif kabarık duruyor