Antlbulut Tupbebegimm1 2 saat e mutlaka uyanıp rmmesi lazım kan şekeri düşer ayağının altına hızlıca gıdıkla kıyamamak için yavaş yapma bşy olmaz ama mutşa en geç 2 saatte besle
Seleninannesi Tupbebegimm1 islak.mendilleri yuzunu elini sil hafifce uyanmazsa sen kendi ellerini islat yuzune degdir uyanacaktr benim oyle uyaniyordu
Canselresit Tupbebegimm1 1,5 aylık bebeğim var benimkide uyanmıyordu ama bir şekilde uyandırıp emzirmek zorundasın birde akşamları ışık altında olsun bebek hep 40 gün boyunca geceleri bile ışık açık dursun sabahları da güneşlikler
Seyma92 Tupbebegimm1 benimde bebeğim de satılıktı hep uyumak istiyordu hem sağıyordum hem enziriyordum sağdığım sütü kaşıkla veriyordum şırınga yardımıyla da verebilirsiniz umarım işe yarar🙏