Ekim başı işe başlayacağım bebeğim 5 aylık olcak ama yavaştan ek gıdaya başlıcaz babaannesi bakacak ek gıda mamalarını ben hazırlamak istiyorum nasıl yapıyorsunuz bir gün önceden mi yoksa sabah erken mi yapılmalı fikir önerisi olan şimdiden teşekkür ederim