Bebeğim 1 buçuk yaşında hiç birzaman iştahlı bir çocuk olmadı hatta yemeği öcü gibi gören bir bebek oldu her zaman çizgi film oyuncaklarla yedirmeye çalıştım ancak şuan oda olmuyor hiç bir şekilde yemiyor saatlerce aç bıraksam da yemiyor açlıktan huzursuz ancak kaşık görünce ağlıyor her yöntemi denedim blw fakat hep hüsran gitmediğim doktor kalmadı sadece mama içmeyi istiyor ne yapmalıyım öneriniz nedir lütfen yardım edin