Arkadaşlar bunu buraya yazmam ne kadar doğru bilmiyorum tatil bölgesinde oturuyoruz doğal olarak herkes burada çıplak yani çok açık giyiniyorlar çarşıda bikiniyle geziyorlar. Ben aşırı kıskanç bir insanım eşimi arkadaşının düğün yemeğine bile göndermiyorum eşim askeri personel 24 çalışıyor o işe gittiği zaman sabaha kadar huzursuzum ve bu yüzden her dediği kelimeden kavga çıkarıyorum dün ayrılma aşamasına geldik benden boşanmak istediğini söyledi ama ben boşanmak istemiyorum bu huyumdan vazgeçmek istiyorum sanki o işe gittiği zaman beni aldatıyormuş gibi hissediyorum dışarıdaki kızlara bakıyor gibi hissediyorum ama asla öyle bir insan olmadığını da biliyorum asla bakmaz asla aldatmaz ama elimde değil televizyonda istediği şey hissetmiyorum sürekli kontrol halindeyim delirmek üzereyim balkona dahi çıkarmıyorum kıskançlığımdan çocuk bıktı artık bugünden vazgeçmek istiyorum ne olur yardım edin 3 aylık bir bebeğim var