Oğlum 14 aylık ve bir anda ateşlendi 39 lara kadar çıktı ve doktora gittik EL ayak hastalığı denildi ağzının içi 1 günde diline kadar yara kıpkırmızı ellerde ayaklarda benek benek kabarcıklar oluştu ve her zaman biberonla beslenen çocuk ağzına biberon u almıyor bile gördüğü zaman ağlamaya başlıyor yemek yemiyor sutu tamamen bıraktı galiba 3 gündür ağzına 1 damla 3 süt almadi sizin bildiğiniz varmı ben nasıl yapıcam beslenmesini sutu içmesi için hersey i denedim suluga koydum bardağa koydum yardim edin 😨😨😨😨