nslhnnhsn Canım yemeklerine kimyon dökerek yersen bebeğe gaz yapmasını önlersin birde bebeğinin ve kendinin ayağını sıcak tut mutlaka..Çikolata en çok gaz yapan yiyecek onun dışında ben kimyonla kuru fasulye bile yiyordum çok şükür bir sıkıntı olmuyordu