Kızlar bebeğime tadımlıklara başladım bugün havuç püresi yaptım biraz pütürlü bıraktım bilerek ama tadını beğenmedi sanırım birkaç kaşıktan sonra tükürdü pek yemedi. Kalanı ikindi vakti tekrar vermeyi düşünüyorum. Şimdi dolaba koydum birşey olur mu yoksa tekrar yeniden mi ypayım siz nasıl yapıyorsunuz