Asilinannesi1 merhabalar 🌸 anca bakabildim. Simdi şöyle anlatayim özellikle belirtilmemis sutsuz tarifler diye bir yerde sutsuz kahvalti bir yerde de sutsuz pankek var. Aslinda size uygun cokta tarif var. Kitaplarda ara ögünler var mesela bunlarin bazilarinda tereyag diyor ben zeytinyagi kullaniyorum. Peynir alti suyu ya da su diyor ben su kullaniyorum mesela. Kahvaltilar var siz zaten peynir tuketmedigiiz icin peynirsiz yapabilirsiniz. Kofteler, kekler, krakerlerler, pogacalar, pankekler var baktim sut urunu icermiyorlar pek. Corbalar var bunlarda da terbiyeyi ben unla yapiyorum. Ben cok tarif denedim kitaptan memnunum acikcasi ve bizim coklu besin alerjimiz var daha fazla besin tuketemiyoruz ama ben hep bi alternatif buluyorum tariflerin icine koymak icin. Akliniza takilan birsey varsa cevaplayabilirim kitap ya da alerji hakkinda