mkozen 5 günlük bebegim ben ve eşim korona pozitif. Nerden oldu nasıl oldu bilmiyoruz, oğlumuz yoğun bakımda doktorlar atlatabileceğini söylüyor. Cok zor durumdayım yüzüne kokusuna hasret kaldım. Başına gelen gelip de bebeği koronayi atlayan birileri varsa lütfen yazın…
MinnakEgem mkozen çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin bebişinizi sağ salim kucağınıza alın inşallah
Busssss mkozen eltimin yenidoğan bebeği de İngiliz varyantı geçirdi şuan iyi moralini bozuo sütun gitmesin sakin
Aslihan1621 mkozen çok geçmiş olsun 😞 merak etmeyin bebekler hele yeni doğan bebekler daha çabuk yeniliyorlar kendilerini öyle de bir atlatır ki hiçbir şey kalmaz merak etmeyin kendinize dikkat edin
aloeverrra mkozen Allah Şafi ismi ile şifa versin umarım çabucak iyileşirsiniz, benim bebeğim 4 aylıktı olduk değerleri yükseldi inmesi için gözlem altında tutabileceklerini söylediler, senin de öyledir normale dönsün çıkar inşallah 🙏🏻
Nisan123_ Annesi merak etme, o küçücük bedenleriyle o kadar güçlüler ki, sen iyi olmaya çalış bebeğin çıkınca sana ihtiyacı var. Allah şafi ismiyle sifa versin en yakın zamanda kavuşun inşallah
Atesduygu 5 aylıkken oldu ayrıca emmeyi de bırakmıştı öncesinde mama ve bol su vererek evde atlattık hatta 1 hafta sürmedi bile lütfen korkmayın onlar hepimizden daha güçlü 💜
E1102020tanem Geçmiş olsun bol bol süt gönderin hastaneye sizin suçunuz ile iyileşecek bebeğiniz çok çok süt lazım
Hande-ege mkozen benim bebeğim de 15 günlükken korona pozitif olduğumuzu öğrendik öncesi muhakkk var belki 10 günlüktü yakalandık hemde delta varyantıydı yoğun bakımda 15 gün yattı hatta daha donanımlı hastaneye ambulansla sevk edildi 3. Basamak hastane diyorlar sanırım ilk 5 gün hastane değiştirmeden beraber kaldık covitli yenidoğanlarla diğer hastanede beni almadılar bide farklı şehirde bırakmak zorunda kaldık bebeğimizi çok şükür atlattık içinizi ferah tutun yapabileceğiniz tek şey bebek hastanedeyken dinlenip beslenip yanınızdaymış gibi düzenli süt sağıp hastaneye ulaşmasını sağlamak olmalı Allah şifa versin inşallah. Çok zor günler gerçekten geçiyor inşallah bebeğimizi aldığımızdan beri uanına ben dahil kimseyi maskesiz yanaştırmıyorum hatta yanaştırmıyorum bile yaşayan bilir yaşamayan bilmez çünkü. İl sağlıktan aradıklarında yenidoğanlarda çok görüyoruz bu ara demişlerdi bide temmuzda geçirdik o zaman forumda ben görememiştim çok kovitli yenidoğan geçiren bebek ama Allahın izniyle sizinki de atlatır . Allah kimsenin başına vermesin çok zor günlerdi
Elif1010 mkozen Çok geçmiş olsun 37 günlükken geçirdik koronayı belirti yoktu bebeğimde 1 gün ateşlendi ama takipteydim hep ama doktorlar hep dedi korkmayın birşey olmaz diye
Phoenix_1453 mkozen merak etme atlatır ben doğum yaptığım gün pozitif olduğumu öğrendim 14 gün boyunca ne oğlumu öpe bildim nede kokusunuduydum çok zor ama sabret