mihrosum merhaba postlarda hep sizi gördüm yazmak istedim kızımda 2 gündür karın ağrısı vardı kakası gelince özellikle. Bugün mukuslu ve kötü kokulu olunca teste gönderdik amip pozitif geldi. Karnım ağrıyor diyor kaka yaparken özellikle ağlıyor. Flagyl başladık doktorumuzun yönlendirmesiyle. Nasıl geçecek bu daha geçen hafta bağırsak enfeksiyonu atlattık . Ateşi 38 aşağı da inmiyor yukarı da çıkmıyor sizin de böyle miydi? 35 aylık kızım bu arada. Şimdiden teşekkür ederim