OmerinDefnesi Evet biraz değişik bi soru ama bebeğime bakarken bu soru aklıma geldiBebekler kaşırsa(normal rutin kaşınırsa hastalık kaşıntısı degil)nasıl kaşınırlar veya ne yaparlar gözle görülen bişey olmadığı için biz kaşısak oda yok.Naparlarki yazık ya😥
4yaprakliyonca OmerinDefnesi dört aylık bebeğim kafasını kendi kendine kaşıyor refleks mi yoksa gerçekten kaşınıyor mu bilmiyorum 😄
Deletedmom_26 OmerinDefnesi Küçükken bilemedim bende ama şuan kendi kasiniyo yani misal kolu kasiniyo bı güzel kasiyo yaa kıyamam gerçekten hiç düşünmedim bende belli bı aya kadar belki bişey anlamadıkları için kaşınma gereği duymuyodur 🤔
demir1717 OmerinDefnesi Doğduklarından beri düzenli kaşıyıp masaj yaparım dillenene kadar 🤷🏻♀️ başka çözüm bilemiyorum.Bi zaman sonra kol bacak kaşıyabiliyorlar. Büyük oğlum pandemi yenş başladığında 1,5 yaşındayken sıııırt diye bağırarak geziyordu ilk o zaman dile getirmişti.
OmerinDefnesi Deletedmom_26 muhakkak kaşınıyorlardır çünkü bazen gercekten huzursuz oluyorlar nedenini bulamadığımız huzursuzlukları belkide heran gibi biyerleri kaşındıkları icindir.Kim bilir nereleri kaşıniyordurda yavrucakların kaşıyamıyorlardır düsündükce kiyamiyorum üzülüyorum😔
OmerinDefnesi demir1717 😂😂negüzel dile getirmiş annesi sıırrt sırrt diye 😊2 aylik bi bebeğim var bende tırnaklarımla değilde parmaklarımın içiyle heryerinde gezdiriyorum elimi arada.Bazen bende masaj yapiyorum insallah iyi geliyordur