Geceleri Prima külot bez takmaya başladım. Sabaha kadar kalıyor gece bez degismiyorum. Bebeğim 8 kilo. 4 no takıyorum 9-14 su sanırım. Büyük olmasjna rağmen bacaginda kanatircasina iz yapiyor. Ne yaptıysam yine aynı. Yanlardan yirtiyorum lastiğini biraz kopariyorum yok anam yok. Bebeğim hzuursuz oluyo geceleri. Takmıyorum bende. Günlük taktiğim bezi de kaydira kaydira aşağı indiriyor. Benim iicn en iyisi külot bezdi 😔 goon külot bez de kullandım o da bunun kadar mor yapmasa da o da fena iz yapıyor. Ayyyyy üstüme soğuk sular atın iki paket Prima çöp oldu resmen🤣