Merhaba herkese testim pozitif çıktı ve dalta varyant virüsüne yakalanmisim bugün 4. Günüm. Bebeğimde dün gece ateşlendi birden kötü oldu hastaneye götürdük o da benim gibi covid olmuş. Emzirdigim için ilaç kullanmiyorum benim gibi olup iyileşen atlatan anneler var mı bebegim de bende çok kötüyüz 😪 Tavsiye verebilecekler var mı ya da başından geçenler.?