KaSeAy Elissaaaaaa Bu civar fiyatlı bişey alırsam joie alaym diyorm aslında bu postu açmamın amacı 200-300 civarı mama sandalyesi bulmaktı ama sunny dışında yok sanırım. Ya onu alıcam ya joie artk gidip bakıp karar vermem lazm teşekkrler fikrinz için🤗
deletedmom2200 KaSeAy fiyat konusunda haklısın canım bende diğer bebeklerime kullanmak için bir seferliğine gözden çıkardım 🤷♀️ Umarım aradığın gibi uygun bir şey bulursun 🙏
Deletedmom47 KaSeAy Kılıflar değişebiliyor ekstra alınabiliyor .Chico polly 2si 1 aldım 550 almıştım .Fiyatlar neredeyse 2 katı oldu ama 5-6 ay öncesine göre öyle birşeyde var .
KaSeAy Dilasanaz Aynen 2. el kullanamıyorm zaten içime sinmiyo teşekkr ederm inş indirimine denk gelirim ben de
Aysses Galilea benim bebeğim de 4.5 aylık evim çok küçük bu yüzden hafif birşey almak istiyorum Ikea modeli gibi. Bebeğim uzun süredir sürekli oturmak istiyor çok sıkılıyor , rahat yemek de yiyemiyorum yemek sırasında , kısa süreli yastık minderle destekli oturtsam olur mu sizce Ikea modeli gibi bir sandlayede
ysmmnk KaSeAy ne almaya karar verdiniz peki? Ben de arayıştayım cuma günü alıcam inş uygulamada araştırıyodum sizin gönderinizi görünce sormak istedim
KaSeAy ysmmnk Joie nin multiplay modeli var eşim onu begendi cocugu oturttuk çocuk da sevdi. Ben mimzy i daha cok begendim görsel olarak ama cocuk onda durmadı. O yzden yarın tekrar gidicez tekrar denicez cocukla ikisinden birini alıcaz. 2 aydır arastırıyorm artk almam lazım. Ayrıca joie min snacker modeli var oğlum onu da sevdi aslında o da olabilir. kesin olan tek şey joie alacagım ama hangi model aldıgımızı yarın yazarm istersenz☺️
ysmmnk KaSeAy multiply baya pahalıymış baktım şimdi:) ben de maksimum 300 falan vereyim istiyorum ama bakalım artık
KaSeAy ysmmnk 300 lük düşünüyosanız snackers modeli de cok gzl gidip gördüm cocugu da oturttum internette göründügünden daha güzel onu düşünebilirsinz
GulUmut AselSisiMom merhaba, bisey sorucam benim oglum da 5,5 aylik su an, destekli oturuyo, kendi basina oturamiyor simdilik, acaba kendi basina oturmadan sandalye alio oturta bilirmiyim? Siz oyle mi yaptiniz?
GulUmut AselSisiMom merhaba, bisey sorucam benim oglum da 5,5 aylik su an, destekli oturuyo, kendi basina oturamiyor simdilik, acaba kendi basina oturmadan sandalye alio oturta bilirmiyim? Siz oyle mi yaptiniz?
GulUmut AselSisiMom merhaba, bisey sorucam benim oglum da 5,5 aylik su an, destekli oturuyo, kendi basina oturamiyor simdilik, acaba kendi basina oturmadan sandalye alio oturta bilirmiyim? Siz oyle mi yaptiniz?
GulUmut AselSisiMom AselSisiMom merhaba, bisey sorucam benim oglum da 5,5 aylik su an, destekli oturuyo, kendi basina oturamiyor simdilik, acaba kendi basina oturmadan sandalye alio oturta bilirmiyim? Siz oyle mi yaptiniz?