Bebegim_34 vallahi ben korkuyorum adet olamadım bugün hem kan değerlerime baktırayım hemde varmı diye beta hcg de istedim bakalim yarın sonuçlanacak dua edin inşallah yoktur tamam bebek bereketiyle gelir ama geçim çok zor diğerinin totisi kakadan kurtulmadan düşünmüyorum ama olursa da yapacak bisey yok … Allah verdiyse de başım gözüm üstüne