Bebegim_34 Bebeği 4 aylık iken hamile kalan var mı aranızda kendimden çok şüpheleniyorum şuan birden bire tribe girdim 😂
gocebebirbayan Bebegim_34 ayy korkardım ben 🥺 bakması çok zor. Zor gücele 7.5 aylık ettim öle dirile 🥴
Zeyneptoprak Bebegim_34 ay test al ben bile merak ettim 😂 benim o kadar erken diyildi 14 aylikken hamile kalmıştım
gocebebirbayan Bebegim_34 ahajajalslsnKl 😅😅😂😂 yaa gülüyorum ama bakması aklıma gelince ağlatacak gibi oluyorum
gocebebirbayan Bebegim_34 ay hamileysen nasıl olur bakabilir misn peki. İlkin normal mi sezaryen mi canım
Bebegim_34 Zeyneptoprak korunuyorduk bide gidip eczaneciye çığlık atasım var icimde çok büyük bir his var
Zeyneptoprak Bebegim_34 neyle korunuyosun arkadaşım benle aynı dönem ogullarimiz oldu sonra aynı dönem kızlarımıza hamile kaldik 😂 ikimizde korunuyoduk o prezervatif ben gericekilme 😂
gocebebirbayan Bebegim_34 deme 🥺 benim de sezaryen. Üstelik ne spiral ne ilaç ne başka birşey .. Allah’a emanet 😁
Bebegim_34 Zeyneptoprak ben prezervatif ve hap ile korunuyordum ühühü kaza kurbanı mi oldum ben şimdi aaaa dayanamammmm