Diana2306 Arabamdan genel olarak memnunum ama ikinci kızım oldu sığmıyorlar birbirlerini itiyorlar o yüzden satıyorum ikiz bebek arabası alacağım çok fazla kullanılmadı herşeyi sapa sağlam yer Adana fiyat 900 https://imgyukle.com/
Diana2306 Diana2306 fotoğraflar https://imgyukle.com/i/bwz0Q https://imgyukle.com/i/bwp3G https://imgyukle.com/i/bwmHb https://imgyukle.com/i/bwGoS https://imgyukle.com/i/bwvKs https://imgyukle.com/i/bw2bR https://imgyukle.com/i/bwKxt https://imgyukle.com/i/bwqDc
gocebebirbayan Diana2306 ay ne şirin böyle bayıldım 😍😍😍 uff elimde olmasa bunu kesin alırdım ya. Fiyatı da çok uygun çok da güzel ♥️
gocebebirbayan Diana2306 ya ayıptır sorması ne kadara almıştınız ? Bende böyle aramıştım ama hiç bu kadar şirin görmemiştim 😍