Demirhan01 2.ci ay aşısı kızımda ateş yapmıştı 37.5 olmuştu ateşi bide o gece misafirim gelmişti ev sıcak olunca mahvolmuştu çocuğum 1 çay kaşığı calpol vermiştim 2 buçuk sene önce tabi bu söylediğim şimdi 1 ekimde oğlumun 2 yaş aşısı var bizi ne bekliyo bende merak ediyorum