rabiik karnındaki bebeğe zarar gelmediği sürece herhangi bi sorun yok eşinde izin verdiği sürece eğer sağlığın el veriyorsa emzirebilirsin karnındaki bebeğe şu şekilde zarar gelebilir erken haftalarda acilman olur sancin olur erken doğum riskin olur bunlarda emzirme gogusle oynama rahimde kasılmaya sebep olabileceği için emzirme istenmez bı digeride bebeğe giden kordonlardan yeterli beslenme olmuyorsa yada plesenta besleme konusunda yetersiz kaliyosa yine emzirme istenmez kendine zararı da şu yönde çok bulantın kusman istahsizligin beslenememe gibi (asirisindan bahsediyorum ) durumlarda emzirme olursa emzirdigin bebeginede yardımcı olamazsın çünkü emzirirken aslında vücut büyük efor kalori harciyo