Merhaba. 51 günlük bebeğim var . aşırı kusma ile doktora gittik bugün. Günde 10-15 defa kıyafet değiştiriyorduk. Öbek öbek, sızıntı, kesik de kusabiliyor . Kilo kaybı olmadığı için ve ağzına bişey geliyor gibi öğürüp , bişeyler yiyor gibi yapıyodu. doktor reflü dedi. Gaviscon verdi toz olandan.günde 3 kez tok dedi . 1 poşet tozu tek seferde mi vericem anlamadım orayı bidaha soramadım da ☺️ Siz nasıl kullanıyosunuz?