Kızlar 37 günlükken kanamalarım bitmişti.40 çıkarttığımız gün kahverengi lekelenmem oldu 42.gün bildiğiniz regl olur gbi kasıklarım ağrımaya başladı ve kanamam başladı tekrardan. Ara ara kasıklarım ağrıyor ve kırmızı kan geliyor. Acaba regl mi oldum? Böyle bişey mümkün müdür? Benzer durum yaşayan var mı?