ipekk05 bence cok normal niye zorla memeye alıstırmaya calısmak, her sekilde bebek büyüyor.. kırk günde memeden kesen de duydum ikinci ayda corba içiren sütü gelmeyen de.. yani biraz abartılı bu bağlanma işleri emzirerek olmak zorunda değil. Anne sütü kalite açısından düşünürsek sağılır verilir ama illa meme diye zorlamaya gerek yok cidden ben hiç sevmedim emzirmeyi